خبر فوری

پرنده ماسال بار دیگر شایعات را دریبل زد و در داغ ترین روز پایتخت با خودکار آبی زیر برگه قرارداد خود را امضا کرد تا بیش و پیش به خلق نمایش‌های دراماتیک در هفته‌های مضطرب پیش رو بیندیشد.

با آرمان رمضانی پس از امضای دوباره عهدنامه آبی/ منتظر سورپرایز من باشید!

به گزارش قدس آنلاین، شکارچی سرد و گرم چشیده که در سه فصل حضور خود در اردوگاه لاجوردی در نقش ژوکر بارها به عصای دست تیمش بدل شده، اینک در آستانه فصلی دیگر امیدوار است دره‌ها و دریاها را پشت سر بگذارد و در فصل معاش، خراشِ قله‌ها را در دستور کار قرار دهد.

آرزو بر سی و دو ساله‌ها عیب نیست و مردی که بارها پشت صعب‌ترین خاکریزها با پروازهایش به فرشته ی سرزده یک اتراقگاه بدل شده، شاید بتواند در راهبندان سنگین مهاجمان باز هم از روی نیمکت برخیزد و باز هم بر دامنه‌های تقدیر ببارد.کسی چه می‌داند!

با آرمان رمضانی وقتی همکلام شدیم که غریبه با بلاتکلیفی و با یک بغل شور و شادی و شبنم از باشگاه بیرون زده بود و خود را برای سفر به آن سوی مرزها مهیا می کرد.

*بالاخره بستی!

- بله با افتخار تمدید کردم و دو فصل دیگر در استقلال بازی خواهم کرد. من دلم روشن بود که همکاری ادامه پیدا خواهد کرد.

*پیشنهادهای دیگر هم داشتی؟

-بله چندین پیشنهاد به دستم رسیده بود که همه را منوط به شرایطم در استقلال کرده بودم.باشگاه از من خواسته بود دست نگه دارم و من همین کار را کردم. از دوستانی که در این مدت پیشنهادهای خوبی دادند تشکر می کنم و از همین لحظه با تمام قوا به خلق یک فصل بی تکرار با تیمم می‌اندیشم.

*خودت فکر می کنی در سه فصل اخیر با جامه آبی نمره قبولی گرفتی؟

-ببینید هر زمان که کادر فنی از من خواست به میدان بروم با همه وجود جنگیدم و هر چه داشتم رو کردم. ما استقلال هستیم و میلیون‌ها چشم در هر نود دقیقه تعقیبمان می‌کنند. پس باید سرهایمان را برابر توپ بگذاریم و برای مسرور کردن هوادار یک لحظه کوتاه نیاییم. بعد هم...

*بعد هم چی؟

-اگر دقت کنید من در طول سه فصل حضورم در استقلال موفق به انجام ۸۳ بازی با پیراهن آبی شدم و ۹ گل به ثمر رساندم و چندین پاس گل در حساس‌ترین دقایق دادم. البته که وظیفه‎‌ام هست، اما این ها را گفتم که مطمئن شوید من به تناسب فرصت داده شده، کارنامه موفقی تا اینجا بر جای گذاشتم و شکر خدا با نظر مثبت آقای نکونام برای ادامه همکاری مواجه شدم.شُکر.

*فصل گذشته هر گاه به میدان رفتی موتور استقلال گرم‌تر شد بی‌گزاف!

- این مأموریت من است و برای موفقیت تیم و شادی سکوها با قلبم بازی می کنم.خرسندم از حیث تأثیرگذاری روی گل‌های استقلال  در همین فصل گذشته جزو  مؤثرترین ها بودم و سه بار هم موفق به گلزنی شدم که ناقابل است. یقیناً امسال سعی خواهم کرد نسبت به فصل‌های پیش بیشتر بدرخشم و پاسخ اعتماد باشگاه و آقای نکونام را با گل‌ها و پاس گل‌های بیشتر بدهم. منتظر پروازهای بلند و سورپرایزهای من باشید.

*استقلال مدل ۱۴٠۳ را چطور آنالیز می‌کنی و به افق پیش رو چقدر امیدواری؟

-خوشبختانه امسال تیم خوب بسته شده و بازیکنان کارآمد و مؤثری به جمعمان اضافه شده اند که این می‌تواند سبب قدرتمندتر شدن استقلال در فصل پیش رو باشد. من فکر می‌کنم ما در  پست‌‍های مختلف با کم و کسری مواجه نیستیم و می‌توانیم بی استرس از همان هفته اول از رقبا سبقت بگیریم.

*پس به افراشتن بیرق‌های آبی در خط پایان فکر می‌کنید؟

- چرا که نه. وقتی تیم باصلابت تر از گذشته شده، وقتی آقا جواد همچنان سکاندار است، وقتی قرار است با وفاق جمعی پیش بتازیم و یک آن عقب نکشیم و وقتی در هر نقطه از ایران هواداران تنهایمان نخواهند گذاشت، مطمئن باشید اتفاقات خوبی در راه است.

*اتفاقات خوب یعنی چی؟

- یعنی قهرمانی دوباره در لیگ برتر و بالا بردن جام در روز آخر.فراموش نکنید ما فصل پیش نیز لایق قهرمانی بودیم و دیدید چگونه نایب قهرمانی استقلال رقم خورد.این را بنویسید که امسال پاپس نخواهیم کشید و با همه توان مبارزه خواهیم کرد. 

*راستی هنوز هم معتقدی ماسال بهترین جای دنیاست؟

- بله  ماسال تکه‌ای از بهشت جا مانده در زمین است و با  ییلاقات منحصر به‌فردش از جمله اولسبلنگاه و سوئه چاله حرف اول را در زیبایی می‌زند. من از آن منطقه کوهپایه‌ای به اینجا رسیدم و قدردان پدر و مادر عزیزم،بچه محل‌ها و همه کسانی هستم که در این سال‌ها کنارم بودند.

*امیدمافی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.